Skip navigation

A Ad Age fez uma matéria interessante com o Google5, grupo de profissionais recrutados pelo Google Labs para trabalhar, dentre outros projetos, no primeiro comercial do Google, Parisian Love, exibido no Superbowl. Lá pelas tantas um dos integrantes do Google 5 fala que o que ele mais gostou é o colaborativismo da equipe, como todos se ajudam.

“I think ad school trained you to be very competitive; there’s this kind of killer instinct they try and create in you… You’re always pitching your work against teams. I sort of had to reprogram myself here.”

E a ESPM desde o primeiro semestre, da forma mais estúpida possível, dividia a turma em agências que competiam entre si por “prêmios”. De uma miopia constrangedora.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: